keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Vaihtamalla paranee...

Tässä eräänä päivänä, tultuaan töistä mietiskeli mies seuraavaa:
- Onko sinulla jotakin hajuvettä jota olet alkanut käyttää, kun töissä tuntui koko ajan sellainen parfyymin tuoksu nenässäni?
- No en kyllä ole...(käytän varsin harvoin mitään tuoksuja muutenkaan.)

- Hmm.. tänäänkin piti ihan kääntyä kesken töiden katsomaan onko siihen viereen tullut joku nainen kun tuntui niin vahvasti sellainen tuoksu nenässä. Ei siinä sitten ketään ollut. Vai tuoksuuko tämä minun paitani sitten ja jos niin miten se on mahdollista?!?

Mietin mistä se voisi johtua, mutta en keksinyt. En ennen kuin hän sanoi tuon "...tuoksuuko tämä minun paitani..."
Sitten muistin ottaneeni käyttöön jokin aika sitten nestemäisen pyykinpesuaineen! SIINÄ OLISI SE SYY!
- Käyppäs tuoksuttelemassa, vastaako se nenässäsi tuntuva tuoksu lainkaan sitä nestemäisen pesuaineen tuoksua, minä olen sillä pessyt pyykit tämän viikon ajan.
*mies meni ja sai todeta pian*
- Tämä se on... *ja nauroi vielä *

Joten olkaas naiset tarkkoja jos/kun vaihdatte pyykinpesuainetta, se voi saada miehenne luulemaan että te olette ostaneet uutta tuoksua ;)
- Mikä ei tietenkään ole pidemmällä tähtäimellä ajatelen kovin huono (jos nyt niin hyväkään) juttu, mutta edullinen ainakin ja ellei henkilö tykkää käyttää mitään tuoksuja, niin näköjään pesuaine voi korvata sitä jossakin määrin.
(En tahdo mainostaa, mutta pesuaine jolla pesin, oli OMO Black Velvet:ä)

2 kommenttia:

  1. ;) Minä jo ajattelin otsikosta, että mitä oletkaan vaihtamassa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En minä just nyt ole mitään (enää) vaihtamassa, mutta vaihdoin vaan silloin ihan vaan vaihtelunvuoksi nestemäiseen pyykinpesuaineeseen, kun se isossa lootikossa oleva on hieman "koverrettavaksi" muuttunut ja kehtuutti, niin ajattelin ennemmin lorauttaa sitä sinne säiliöön. :)

      Poista