sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

No kasvakoon lisää!

EI OO TOTTA!
Tämä on vaan JUST sitä minun kökköä tuuria!!!!!! EIIIIiiiiiiiiii-KÄ!!!!!

Olin puhunut jo varmasti tammikuust asaakka ystävälleni joka on Kuopiossa kampaajana että josko hän samalla silmälääkäri reissullani leikkaisi minun hiuksiani?
Hän lupautui. Noh, äsken sitten (okei, aamummasta) tilitin hälle tyyliin että "Täytyypä alkaa katsella mistä sinne liikkeelle pääsisin nopeimmin kävellen, sillä bussin saavuttua pääteasemallensa minulla on aikaa 15min siirtyä, kunnes on minulle varattu aika hiustenleikkaukseen..."
Hän sitten vastaa:
" EIKÄ, HUOMENNAKO SE JO ON!? APUAAAAAAa!!!
Sinä puhuit aikaisemmin 22.4 päivästä...?"
Sitten kuikuilin käymäämme keskustelua taaksepäin ja niin todellakin olin sinne kirjaillut väärästä päivämäärästä puhuen koko ajan..-VOI PERHONEN!!!!

Enhän minä tästä hamppuisesta hiirenhännästäni olisikaan tahtonut luopua. Ehei... antaa sitten kasvaa vaikka seuraavat kolme vuotta lisää!!!!!

RAIVOISA ITKU-POTKU-raivarin paikka äidille tuli JUURI NYT!!!!!

2 kommenttia:

  1. Et pääse minnekään muualle/joku toinen kerta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pääsen tottakai, ei siitä ole kyse.
      Alku "raivo" vaan oli vielä tuota kirjaillessa ns."päällä" koska asia oli niin karvaspettymys.
      Jos voi kuvitella lapsen tikkarinsa/jäätelöpallonsa kanssa. Kuinka hän on sitä tahtonut, odottanut jo niin ikuisuuksilta tuntuneen ajan. Ja sitten kun pääsee valitsemaan jo mieluista makuaan ja siinä se on. Aivan käden ulottuvilla. Pikkuiset kädet kurottautuu ottamaan sen omiin pieniin kätösiin ja juuri kun olet saamaisillasi siitä ensimmäisen nuolaisun/saamassa sen suuhusi käy jotakin ennalta odottamatonta...

      Joko

      Ohi ajaa auto roiskuttaen kuravelliä päälle pilaten tikkarin/jäätelön TAI

      Se tikkari/jäätelö putoaa käsistäsi niin että et ehdi maistaa piirunkaan vertaa. Siinä se lässöttää edessäsi ja iso itkuhan se lapselle moisesta tulee.

      Samaan tilaan verrattava tunnetila oli tuossa itsellänikin kun kirjailin. ÄRTYMYS vai sanoisinko raivoisan ärtyisä mielipaha... en tiedä, en löydä sitä tunnetta kuvaavia sanoja joten antaa olla lyhykäisyydessään vaim "syvä mielipaha".

      Poista