sunnuntai 16. syyskuuta 2012

On onnellinen... :)

Olen onnellinen monestakin asiasta/syystä/seikasta.
En oikein tiedä mistä alkaisin.. kenties siitä kuuluisasta "alusta" :D

Elikkäs.. koko viikonlopun on ollut olo hieman "hutera" vatsan suhteen ja osittain myös päänkin.-> johtuen lukuisista pitkäkestoisista päänsäryistä ja jossakin määrin vatsan "repimisistä" aina ylös noustessani.
Nooh, olen selvinnyt molemmista levolla sekä lääkityksellä. Kohtuullisella lääkityksellä.

Nyt aamulla, kun meidän olisi pitänyt mennä tänään klo 15 katsomaan uudemman kerran sitä taloa jonka mahdollisesti ostaisimme, sanoin miehelle johtuen juuri vatsan alueen tuntemuksistani, että:
- Minä taidan jäädä lähtemättä sinne, ihan vain ettei täältä syntyisi mitään ennenaikojaan...
- No jääkää te kotiin tytön kanssa, mies sanoi.

Ei mennyt se ihan suunnitellusti, vaikka emme olleetkaan katsomassa meidän kenties uutta kotiamme.
Laittelin viestiä eräälle henkilölle, joka oli luvannut toimittaa minulle heiltä joutavana olevia tapetin paloja ja hän oli tulossa tänään käymään asuinpaikkakunnallani täällä kirkonkylällä.
Noh, sain ajatuksen, että koska peruin lähtöni sinne talon katsomiseen, minä voisin hakea ne tapetin jämät tältä naiselta.
Niinpä teimme treffit paikalliselle kaupalle ja minä nostin tytön unilta ja lähdimme "lylleröimään" kylille.

Matkalla mies ajoi pojan ja isänsä kanssa ohitsemme, mennen sitä taloa katsomaan.
Vilkutin tytön kanssa heille ja niinpä soi pian puhelimeni.
Soittaja oli nainen joka oli tuomassa minulle niitä tapetin palasia.
Hän toi minua vastaan sillä hän oli ehtinyt jo toimittaa asiansa kaupalla.
Niinpä meidän ei tarvinnutkaan ehtiä määränpäähän saakka, vaan saimme hieman apuja siitä ett'ä hän toi ne edemmäksi kuin olimme suunnitelleet ennalta. :D
Nyt  minulla on ainakin 20 erilaista tapettia sitten paloina. Meinaan tehdä kortteihin niistä taustoja ja jos vaikka jostakin saisi tehdyksi sellaisia "lahjapussukoita" /kasseja. :D
Ei lopu ideat kesken, kun vaan olisi sitä aikaa.

Mieskin sitten tuli kotiin ja kertoi että talokauppa voisi kaatua enää tiistaina mahdolliseen esiin tulleeseen esteeseen kuntokartoituksessa.
Varsin luottavaisia olemme, ettei sellaista tule, mutta vannomatta paras!
Uusi kotime siis saattaa olla lähellä toteutumista jo ennen marraskuuksi kääntymistä.
Tässä tilassa alkaa jo tuntua että sen verran kiirus on, että tahdon asettua ennen kuin uusi lapsi syntyy! Kiitos mielelläni.

"Uusi kotimme on linnamme".
Vaikka se ei kuvassa oleva olisikaan, mutta sanan merkitys ei sitä muuta. Kenties laitan siitä jonkun kuvan kunhan kauppa on 100% varma. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti