tiistai 4. joulukuuta 2012

Hrrrrr!!!!

Jopas se tuo pakkaselle lämpötilan putoaminen saa ihon kananlihalle, vaikka varsinaisesti sinne ulos ei olisikaan asiaa.
Nyt kyllä on erittäin hyvä syy (jos sitä niin tahtoo ajatella) sanoa Kertulle hänen vaatiessaan ulos, että:
- Nyt emme voi mennä...vauva on vielä liian pieni, mutta käyt illemmasta isän kanssa tai jos isä on vauvan kanssa niin äiti tulee pikaisesti kanssasi haukkaamaan happea. :)

Ei se varmasti mennyt jakeluun, mutta se kinuaminen ulos kuitenkin loppui...
Erävoitto minulle 1-0. :D

Olen aamun nuokahdellut sohvalla (Luomun nukkuessa vaunuissaan ja Kertun katsoessa tv;tä). Sitten olen tehnyt kauppalistaa leipomis tarpeista joita tulen tarvitsemaan, mikäli päätän leipoa huomenissa.
Ajatuksenani oli leipoa itsenäisyyspäivää silmitellen pullaa ja kenties vaikka pätkiskakku.
Joulutorttuja on 1kg pakkaus levyinä pakastimessa jotta kun vain hillon ostan niin niitä saamme sitten paistella lähemminkin. (Lämpiminähän ne nekin on parhaita!)

Enpä tiedä joko onnistuin saada rintatulehduksenkin. Todennäköisesti, kun eilisen olin kokonaan tyhjäämättä niitä (vaikka niistä ei paljon tulekaan). Muka "rauhoitin" niitä, kun olivat halki eli minun sanoessani "ihan räpäleinä pienen puutarhajyrsimen lutkutettua niitä 2 päivää kovin ahkeraan...")
Eilen oli pientä lämpöä minulla (37,11) ja vilutteli melkoisesti. Nyt ei ole ollut mitään muuta "vaivaa" nivusten hellänä olemisen lisäksi kuin että rintoja aristaa. (TIEDÄN, pitäisi vaan alkaa imettää ja ottaa vaikka ennen sitä lämmin suihku..univelkaa kai liikaa jo..nytkin nukuttaa, mutta hyvä kysymys onkin;

. Miksi ei voisi sitten mennä nukkumaan?
- EN OSAA.
Ei ole siitä kiinni etteikö uni tulisi, Oi ei! Se tulisi jo tässä vaikka istuen.

Jospa menen soffalle tyttären seuraksi katsomaan Rölli-elokuvaa.
Siihen annan luvan vaikka nukahtaa- jos niikseen tulee. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti